مرحله 4 نارسایی کلیه: چگونه برای افزایش برون ده ادرار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 نارسایی کلیه: چگونه برای افزایش برون ده ادرار

مرحله 4 نارسایی کلیه به معنی کاهش شدید عملکرد کلیوی. با از دست دادن عملکرد کلیه، کاهش برون ده ادرار به نظر می رسد یک مشکل شایع در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، به ویژه کسانی که تحت دیالیز بوده است. اگر چنین است، چگونه برای افزایش برون ده ادرار در بیماران مبتلا به مرحله 4 نارسایی کلیه؟

اگر چه راه های بسیاری برای کمک به مردم افزایش تولید ادرار وجود دارد، ما معتقدیم که بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به بهبود است توابع خود کلیه است. شما همچنین باید ایمنی اطمینان حاصل شود. در آن صورت، درمان چین معمولا در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری استفاده می شود می تواند یک گزینه خوب است. طب چینی شده است در چین برای هزاران سال مورد استفاده قرار، و امروز کاربرد آن در بیماری های کلیوی، بدون شک به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

چند درمان های چینی مورد استفاده در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، با توجه به شرایط هر بیمار، انواع راست از درمان های چینی خواهد شد توسط کارشناسان انتخاب شده است. در اینجا ما طب میکرو چینی Osmotherapy برای مثال.

اول، ما دوست داریم که به معرفی ایمنی آنها. طب میکرو چینی Osmotherapy در طب گیاهی چینی بر اساس، و توسعه های جدید است. تمام گیاهان دارویی چینی استفاده می شود از طبیعت است. چه چیزی بیشتر، استفاده از آن جلوگیری از تحریک خارجی در دستگاه گوارش کمک می کند. دوم، ما در مورد اثر خود را یاد بگیرند. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال گیاهان دارویی چینی را می توان به طور مستقیم به کلیه ها منتقل، و پس از آن به عملکرد شروع می شود؟ AR توابع زیر، مانند بزرگ شدن رگ های خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، کلیه ها ارائه تغذیه و ترویج تکثیر DNA کلیه خراب. برای این توابع، سطوح افزایش GFR و عملکرد کلیه به طور طبیعی بهبود می یابند.

شکی نیست که تولید ادرار را با بهبود کارکرد کلیه و بیماران خود را در این مورد با چشم خود متوجه خواهد شد افزایش خواهد یافت. بهبود کارکرد کلیه بیماران کمک می کند تا با مرحله 4 نارسایی کلیه به جلوگیری یا کاهش زمان دیالیز به طور موثر. و تجربه بالینی ما نشان می دهد که طب میکرو چینی Osmotherapy دارد اثر واضح تر، تا زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ادرار برای کمتر از یک سال به حال نیست. بنابراین آنچه در مورد شما؟ استقبال بیشتر در مورد شرایط خود را به ما بگویید.

 





:: برچسب‌ها: کلیه عملکرد کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: